pondělí 2. dubna 2012

Holky píšou.........

Niki píše:

 Terka je znalkyně zvířat !

28.03.2012
Běžím po lese.. už nemůžu , ale pořád běžím.. běžím a najednou kousek ode mě laň , telefonovala jsem u toho s Terkou a začala jsem křičet něco ve stylu " Co mám dělat , já se bojím , je velká" a Terka jako zkušená znalkyně řekne " Dej mi jí k telefonu":D xx

Angee píše:

3....... TESTY :D

27.03.2012
Ahoj, dneska sme psali tři testy. Biologie ( Plži, Mlží, Hlavonožci ) Anglický j. ( Coutable, Uncountable) Francouzský j. Lire :D Držte mi palečky, vaše Angee <3

Míša píše:

Kolisti :DD

17.03.2012
Ahoj, když jste na kolech, tak vám občas místo cyklistů někdo řekne kolisti :D Svoje jsme si prožili s Tess a mou rodinkou :D Byli to velice zábavné chvilky a doufám, že je někdy zopáknem, Thx Tess and my family:* Mám vás moc ráda, ME*

Vendy píše:

A jde se uklízet!!!!! :D

30.03.2012
Čauwes všichni, teďkon musím jít uklízet.. :D protože v pokojíčku mám nehoráznej bordel!!! :D Jsem zvědavá jak dlouho to budu uklízet!!! :D No asi hodně dlouho!!! .D !!! :D Mějte se všichni krásně pppp :)*

Terka píše:

Zubařka a zpěv :P

29.03.2012
Ahojky dneska jsem byla u zubařky a dávala mi injekci aby mě nic z toho co mi bude dělat nebolelo :D No a po ty injekci jsem dvě hodiny necítilapusu ani nos :PP Po zubařce jsem šla do školy a měli jsme den naruby bylo to super :DD A pak jsem jela na zpěv a jednu chvíli jsem my


Z Nikči sem nemohla,Angee je mi líto,z Míši bych se smála celej den,Vendy neni sama kdo má bordel v pokojíčku a Terka na ten zpěv bych se těšila ale na zubařku? To vážně ne!

Aby jste se nedivily něco je trochu starší :DDDDDDDDDDD Vybírala jsem nejvtipnější

4 komentáře:

Prosím nepište sprostá slova. A když budete chtít koment oplatit prosím napište svůj blog do komentáře oplácím :D