neděle 8. dubna 2012

holky na koních







koně miluju a co 5angels....

7 komentářů:

  1. holky i koně sou nádherný... :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné divky na krásných koních, půvab, elegance,...

    OdpovědětVymazat
  3. Holky samozřejmě o koních neví ani ň.Dělaj jak děsně umí jezdit a jak hrozně moc koně milujou.A nepište mi že jim závidim,opravdu jim nezávidim že si můžou povozit pr....l.Já chodim o pořádný stáje a učim se jezdit.Nemám co jim závidět;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas! Jsem licencovaný jezdec (ZL) a mám vlastního koně, opravdu nemám co závidět! A když vidím jak se nějaké s holčičky vozí na koních a špulí hlavně pusinky do foťáku, říkám si"Kam ten svět spěje?" Neberte ohled na to, jestli je to nějaká známá skupina, nebo normální holka z vesnice. Řekněte si, jaká by byla vaše reakce, kdyby jste ji viděli a nebyla by známá? Kdyby se na tom koni jeli projet pro rekreaci, pro radost a ne pro fotečky!

      Vymazat
    2. Nechci vám to tu nějak kazit, ale upřímně nechápu, proč se vyjadřujete k fotkám starým 2 roky. Jsem původní majitelka a přijde mi celkem směšný, když mi přijde email, že mi po dvou letech někdo komentoval blog a ještě k tomu kriticky k holkám. Mě nikdy koně nebrali, ale když už se jdu někam projet, tak na tom taky nevypadám nějak mistrovsky, ne? A že se vyfotily? To se nesmí nebo co? :) Hlavně, že jste anonymní, že.
      Btw.: já jsem taky anonymní, protože už jsem zapomněla heslo k blogu :D...

      Vymazat
    3. Asi si neviděla jejich video na youtube.Zadej Projížďka na koni 5angels. Když jsem to zkoukla,poznala jsem,že Michaela je pěkná BLBKA,jak chudákovi koni škubala v hubě.Taky bych jí do její pusy narvala udidlo a pořádně vycukala.Nána jedna pitomá,z toho koně bych jí schodila být tam.A nepiš mi laskavě že to koník ani necítil,koně mají velmi citlivou hubu,takže ANO CÍTIL!

      Vymazat

Prosím nepište sprostá slova. A když budete chtít koment oplatit prosím napište svůj blog do komentáře oplácím :D